Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 1 februari 2013

Nu då?

Har vart lite nere och "ganska" uppslukad i böcker senaste tiden så därför inga inlägg. Har dessvärre inte tränat nå heller. Eller jo igår var jag på gymmet med Anna. Vi gick en timma på bandet och snacka lite skit :)

Ska strax slänga på mig ytterkläder och dra mig mot arbetsförmedlingen och skriva in mig. Har inte behövt det på sju pr men idag är den första dagen som jag är arbetslös, så det måste göras!
Igår var sista dagen på jobbet. Hela dagen kändes som en begravning på nå sätt. Jag har ju aldrig vart med om att ha blivit varslad pga av nedläggning men nu har jag det. Det var ruskigt tungt att krama om alla och säga hej då till chefer och kollegor. Men det är tur att vi kommer hålla kontakten med varann iaf! Vi har ju vart som en stor familj :)

Nä nu måste jag fixa till mig!
På återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar