Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 23 januari 2013

Träningsvärk!!

Jösses vilken träningsvärk jag har idag!
Helt klart värt det måste jag ju säga även om det tog mig en evighet att komma upp ur sängen imorse och nästan värre att klä på mig :-)

Men just nu förstår jag varför Helena ogillar utfall må jag säga.
Men jag känner ju vart i kroppen tog så jag måste ju ha gjort något helt rätt!
Jag är mycket nöjd över gårdagens PT-pass även om jag gnällde så gjorde jag allt som hon sa även om huvudet ville ge upp. Och visst gav jag upp några gånger men med ett djupt andetag så tog jag upp där jag gav upp!

Igår tränade vi stora förbrännande muskelgrupper som lår, rumpa, rygg och mage. Och det är dom muskler som ömmar i varje rörelse jag gör idag. Men jag är nöjd. Träningsvärken är ett kvitto för ett bra jobb (och grymt otränade muskler haha)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar