Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 17 februari 2013

17 dagar

Det har liksom redan gått 17 dagar in i februari och man skulle ju kunna säga att jag har vart arbetslös i lika många dagar nu.
Borde väl ha haft all tid i världen att blogga och sånt men ärligt talat så har jag verkligen inte haft något att skriva om.
Har inte gjort något vettigt förutom att kolla efter jobb, läst (en massa böcker), tittat på film och serier typ.
Har inte tränat heller! Och det är inte bra!
Men det är dags att ta sig i kragen med det oxå eller vad säger ni som fortfarande kikar in här?
• blogga mer
• träna mer
• berätta för er vad jag verkligen gör.
Även om jag läser så kan jag ju lika gärna ge er bok tips :)

Så nu menar jag när jag skriver, på återseende :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar