Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 22 februari 2013

Fredag igen?

Veckorna går bra fort alltså :)

Vad har jag hunnit med den här veckan då?
Tisdags så gadda jag mig på låret. Är så nöjd! Än så länge är det ju bara linjer men sen när färg kommer så kommer jag nog vara den lyckligaste på jorden :)
Onsdags så hade jag möte med min Jobbcoach. Det var mer givande än med den förra jag träffade. Så nu jäklar! :)
Torsdags (igår) så var jag i Stockholm och hängde med min mor :)
Och idag fredag så var jag och fixa mina naglar igen :) och den här gången är jag lyrisk! Lätt dom snyggaste naglarna hittills!

Och nu ligger jag i soffan och glor på lite serier och myser med massa tända ljus medan min man är på galej med sina grabbar.

Vad har ni gjort för spännande i veckan?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar