Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 12 juli 2012

Svettigt

Måste ju börja med att säga att det känns verkligen att jag tappat mkt efter min festival resa.
Kom nyss hem från gymmet, körde lite rygg och armar idag. Det gick bra med känner mig svag så det är bara att komma igång igen så är jag på banan igen.
Imorn ska jag nog köra lite ben, för träningsvärken börjar ge sig. Det blir dock något lättare i vikter men skam den som ger sig.

Ska snart sätta igång att lägga upp min kost till fullo igen.
Har bestämt mig att efter semestern, alltså vecka 33 så blir det ett riktigt kost upplägg i 12 veckor. Så fram till Thailands resan så blir det sten hårt med träning och kost.
Har även bestämt mig att ta före och efter bilder samt mått. Det ska bli kul att se hur det kommer bli.

Tränade med Helena idag igen, det är lika roligt varje gång. Det är skönt att ha någon att träna med faktiskt. För man får motivation eller så kan man ge motivation och pepp.

Nu ska ja ta mig en dusch och sen fixa lunch och matlåda till jobbet.
äntligen är det sista passet för denna vecka sen är det bara en vecka kvar tills semester! :)

Hoppas ni har en kanon torsdag!


2 kommentarer:

  1. Spännande med ett 12 veckors program. Och bra att du planerar för det redan nu så att du är totalt redo när det är dags att sätta igång! Och kul med Thailandsresa som "mål" med programmet :)

    SvaraRadera
  2. sv: jamen lr hur? superkul sätt att umgås på ju =D

    SvaraRadera