Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 13 juli 2012

Fredagen den trettonde!

Är det otur eller tur idag?
Det ända som haft otur med hittills är vädret på vägen till gymmet. Det verkligen öste ner, nästan som om himlen hade öppnat sig helt och hållet.
Missade åskan medans jag tränade som tur var ;)

Träningen gick kanon! Jag är nöjd faktiskt. Körde ben, axlar och bröst, givetvis mage oxå. Men mage kör jag nästan varje gång :)
Trodde det skulle vara tyngre att köra ben idag men klarade samma vikter som sist och träningsvärken är nästan helt borta. Jag kan ju gå nu så :) Och även idag tränade jag med Helena! :)

Nu blir det dusch och sen åka och handla så vi får fylla på kylen med diverse som behövs för att överleva.
Vad kvällen bjuder på vet jag inte, jag skulle lika gärna kunna ligga på soffan och glo på film.

Imorn blir det kondition på gymmet. Får se hur det kommer gå, har slarvat med det sista veckorna. Men finns inget som kan stoppa mig nu!
Sen ska jag även börja skriva ner mitt kostprogram för dom kommande 12 veckor som jag ska deffa inför Thailand med start v.33 :)

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar