Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 11 juli 2012

Träningsvärk

Har nog aldrig haft sån här träningsvärk någonsin. Så fort jag använder benen så gör det ont. Så just nu känner jag mig grymt otränad :)

Roskilde festivalen var nog det roligaste jag någonsin jag vart på.
Får ta och skriva mer om det i ett annat inlägg :)

Träningsvärken kommer från ett PT pass jag hade med Helena i måndags. Camilla körde slut på oss och det var sååå skönt. Fast kanske inte direkt genomtänkt från min sida att ta det tidigt på morgonen efter jag kom hem från Roskilde för jag var verkligen inte i form. Men nu får jag ta nya tag så fort det inte ser ut som jag gjort på mig när jag går :)

Hoppas alla njuter av sin semester och annat! :) själv har jag 1,5 vecka kvar tills min semester börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar