Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 14 juli 2012

Idag

Lördag och jag vaknade och såg solen skina, men nu är molntäcket tätt igen och solen kämpar att komma igenom.
Ärligt så verkar det inte riktigt bli någon kanon sommar, inte än iaf.

Nyss hemkommen från gymmet. Körde bara en timma idag. Men det räckte gott och väl för ett konditions pass.
Det jag körde idag var:
PW på bandet i ökad lutning i hastighet 6 i 20 min.
Crosstrainern på level 3 i hastighet 7 i 20 min.
PW på bandet i ökad lutning i hastighet 6,5 i 20 min.

Och svettades som en gris! Härligt är det när svetten rinner och man känner hur tungt det börjar bli i både flås (mitt är ju inte det bästa) och i benen.
Nu blir det en väl förtjänad dusch och sen en sen lunch innan dagens aktiviteter kan börja! :)
Föresten så svettades jag så pass att min sportbh färgade av sig på mitt linne haha! :)

1 kommentar: