Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 26 juli 2012

Nu var det länge sen!

Grymt länge sen må jag säga.
Har väl inte direkt haft mkt på hjärtat eftersom jag inte har skrivit nå men har saknat bloggen.

Nu är jag inne på min första vecka av mina tre semester veckor och nej, jag har inte tränat på bra länge :(
Jag är riktigt dålig på att komma iväg. Har haft alldeles för många dåliga ursäkter och kommit ur balans helt, plus att jag haft en hemsk förkylning som tillslut bröt ut. Men nu är jag fit for fight och inte ens nu har tagit mig till gymmet.
Imorn blir det ändring på torpet. Vill tillbaka till mina gamla vanor igen och vill verkligen få in vanan inför mina 12 veckors deffande inför Thailand.

Ska alldeles strax sätta mig ner och börja göra matsedlar för dom veckorna. Det verkar ju lättare än gjort :)

Hur har ni det? Semester eller jobbande?

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar