Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 21 juni 2012

Här var det helg!

Redan helg, fast det har ändå vart en liten lång vecka. Eller snarare en trätt vecka. Är nog inte riktig gjord för att gå upp tidigt för att det har vart lika jobbigt varje morgon.
Har även passat på att kila hem lite tidigare igår och idag, man får passa på när det är fint väder.

Nu ska jag fixa lite här hemma, ska koka upp ett lag till sillen som jag ska lägga in (heter det lag föresten?)
Sen är det gymmet som gäller.
Gick inte dit igår heller, vet inte vad det är med mig!
Men idag är jag taggad! Är visserligen taggad till varje träning med PT-Camilla så det känns skönt! Undra hur hårt hon ska köra med mig idag då? :)
Tänkte även köra lite motion för sen kan jag ju inte träna förrän på söndag.

Nu börjar det föresten blomma fint på min balkong :) det gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar