Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 21 juni 2012

Dagens

Ja dagens träning var hittills veckans höjdpunkt. Ökade vikt på framsida ben igen och även körde tungt i bröst annars var jag kvar på förra veckans vikter i övriga övningar.
Träningen i sig gick hyffsat. Lite dåligt gick det men jag ger inte upp för det!
Bokade två träningar till nästa vecka, behöver det känner jag.
PT-Camilla är bäst!

Satt och funderade över ifall jag ska lägga ut kropps bilder på mig själv för att själv se skillnaden. Och jag tror jag ska göra det, det kan det vara värt. Att jag visar upp mina volanger här i bloggen är att peppa mig själv ännu mer och jag vill se min utveckling på bild. Önskar att jag gjorde det i början av min resa. Men nu är det som det är så jag får ta resten av resan från och med nu! Hoppas ni inte skäms över mina bilder haha!

Så idag ser det ut så här 120621

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar