Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 19 juni 2012

Ge mig motivationen!

Känner mig så grymt omotiverad i nästan allt!

* varslad på jobbet
* träningen ligger tyvärr lågt
* sommaren kommer aldrig igång
* socker hägrar för tillfället

Men ser fram emot PT träningen på torsdag iaf. Det är något jag behöver.
Hade oxå en i fredags och den gick kanon, ökade på vikter i ett par övningar och det kändes under helgen som var. Träningsvärk är bäst!
Har även jobbat över nästan 40 timmar denna månad och det är på två veckor. Får passa på nu känner jag.

Nyss kollat på fotbollen. Vilken match det var! Vilken tur att jag spelade rätt på oddset för jag fick in lite pengar! Satsade 20 kr på att Sverige och England skulle vinna och vann 239 kr på det haha!

Nä nu kallar sängen på mig! Ny dag imorn och imorn blir det ett lätt motions pass på gymmet! :) det har jag bara bestämt! ;)
God natt!

3 kommentarer:

  1. Tack för peppen. Ibland känns allt bara så jäkla trögt och omöjligt, men om man inte ger sig så vänder det alltid till det bättre :)

    SvaraRadera
  2. Jag känner likadant med motivationen. Jag hade två starka veckor och nu måste jag ladda om och hitta mer motivation på nåt sätt. Viktnedgång kräver tiiid och tålamooooood... Och det är inte alltid så lätt att ha. Jag vill bara hitta tillbaka till den där sköna känslan när det går lätt och naturligt. Just nu känns det bara jobbigt, tvunget och tråkigt och den inställningen funkar inget vidare.

    SvaraRadera
  3. sv. Självklart ska vi peppa varandra!
    hejja hejja oss!
    :)

    SvaraRadera