Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 12 juni 2012

Helt klart underbart!

Skulle lätt kunna vara på gymmet flera timmar om jag hade tid! Älskar att känna att det nästan brinner i muskler och att det nästan blir svårt att andas.
Körde 20 min på bandet och 20 min på crosstrainern och sen 10 min nedvarv. Men vilket tempo :)
Det är en befrielse att känna att svetten bara rinner om en.
Imorn blir det styrka igen! Känns som det är lättare att befria den aggressivitet som jag bär på just nu.
Hoppas även min PT har tid med mig innan vår bokade tid. Lättare att köra med henne, för då finns det inget i mig som får mig att ge upp :)

Nu ska jag hälla i lite protein pulver i en shake så jag har till rasten sen är det dags att dra sig mot arbetet..

Trevlig tisdag på er! :)

1 kommentar: