Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 14 maj 2012

Måndag

Har haft en riktigt slapp dag idag. Kilar runt i mina mys kläder som jag tog på mig när jag gick upp. Men ska strax byta om och göra mig klar inför jobb så hinner jag läsa en stund innan det är dags att bege sig.

Första natt passet som var gick helt okej men blev dock riktigt trött när det bara var en timma kvar så hoppas att denna natt blir bättre eftersom jag passade på att sova en halv timma längre än jag brukar. Så imorse blev det ingen träning tyvärr.
Men funderade lite på ifall jag ska ta mig en morgon promenad imorn bitti efter jobbet. Får passa på eftersom det är pollen säsong och då är tidiga morgnar bäst!

Känner även att jag är i en liten svacka så kan vara skönt att få komma ut och rensa skallen på allt negativt och ösa mig med all positiv energi som går ist.
Har iaf börjat med att ha en bild på mig själv på mobilen :)

På onsdag så blir det en pepp-dejt hos en underbar vän. Det ser jag fram emot! Nu ska det bara vara positiv energi överallt eller vad säger ni? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar