Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 15 maj 2012

Tisdag

Ska snart sätta mig och äta lite mat. Blir samma mat som igår.
Kyckling, broccoli, avokado och idag slänger jag på lite babyspenat oxå. Gott gott!

Natten som var så var jag oxå trött, iaf när det inte var många timmar kvar. Brukar ju bli trött i största allmänhet av pollen medicinerna så det kanske inte är så konstigt. Men idag sov jag ännu längre så det kanske blir ordning på denna natt som oxå är den sista för denna vecka så lång helg fram till söndag!

Ser fram emot min dejt med underbara Mimmi imorn. Behöver henne mer än någonsin känner jag så det är bara bra att vi ska ses. Även för att vi har ett par uppdrag att fixa imorn men oxå för att få kunna ventilera sig som bara vi kan göra.
Ska även passa på att träna imorn när jag går av mitt skift. Behöver det sååååå mkt.

Nä nu lite mat och sen läsa lite innan jobbet!

Btw, kom och tänka på en sak i natt.
Tänk att få ord kan få alla murar att rasa!
 Det är så sant, och det är något jag måste prata om imorn med Mimmi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar