Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 12 maj 2012

Mysigt!

Sitter i soffan och myser hos svägerskan och svågern med Felicia och har nyss fått den lille att somna om efter lite film tittande på iPaden.

Är lite barnvakt ikväll och det är mysigt. Så jag och Felicia tittar på film och gottar oss i fotölj och soffa just nu.
Jag och min man blev bjudna på mat här innan dom for i väg på galej, det var riktigt gott som vanligt :)

I natt blir det till att vara vaken så jag kan ställa om mig till natt-jobb igen. Så när jag kommer hem blir det nog några avsnitt av Greys anatomy (osäker på stavning) eller så blir det att läsa ut boken jag håller på med. Läser just nu Mari Jungstedts andra bok, börja med den första i tisdags och blev klar i torsdags så började direkt på nästa för att den första var så bra :)
Läsa är ju livet :)

Nä dags att vara social :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar