Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 19 april 2012

Underbar torsdag!

Helt klart en underbar torsdag!
Hyffsat väder och jag är på bra humör. Fast kanske inte så konstigt eftersom jag har tränat idag.
Blev precis som i tisdag 1 timma på gymmet och promenad på 8 km med grannen direkt efter gymmet.
Idag svettades jag som en tok. Och det känns så härligt, för det känns som man gör något bra. Och det är klart jag gör något bra, jag kämpar för min egen skull.
Var även in på proteinbutiken och köpte mitt protein så jag klarar mig ett par veckor fram över. Hon som jobbar där tipsade mig om vitaminer som man behöver när man tränar hårt och framför allt när man "dietar" så det tåls att tänka på. Man måste ju boosta kroppen med vad den behöver.

Gårdagens steg blev inte lika bra som måndagen och tisdagen. Men jag hade ju en vilodag igår men blev iaf 6511 steg. Är redan över det dubbla idag men som sagt, vilodag igår och träning idag :)

Imorn är det dags för gaddning, så blir nog en promenad på eftermiddagen med grannen igen. Måste passa på innan hon flyttar.

Har vi vart inne på sidan jag rekommenderade igår? Isf vad tyckte ni?

Nu jobbar tajm. :)
(bilden är från efter annat träningspass än det idag, men såg likadan ut idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar