Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 20 april 2012

Helg, och det är underbart?

Fredagen är här och det är skönt som tusan. Sitter, eller snarare halv ligger i soffan just nu med ny gaddad och öm vänster arm. Men nu är alla blommor och fjärilar färglagda iaf :) bara bakgrund kvar. Men dock känner jag mig helt slut. Blev strax över fyra timmars sömn innan det var tajm för pain. Men det är det värt alla gånger.

Ikväll blir det mat hos svägerskan och svågern med tillkommande skit snack och kommande tattoomässor och även Roskilde festivalen som vi ska åka med dom på.

Igår blev det som sagt gym + promenad och så blev gårdagens steg mer än nån dag på hela veckan. Så det är ju kanon! Jag är nöjd, super nöjd!
Idag har jag den inte ens på mig, kommer och har inte rört mig överdrivet idag men det gör inget :)

Vad ska ni hitta på ikväll då?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar