Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 18 april 2012

Sköna onsdag!

Idag har jag en vilo dag så lär inte bli så mkt steg idag. Men jag är ändå så grymt stolt över mig själv för att jag kommit igång igen!
Imorn är det på't igen.
Gym och sen promenad! Och även lite övertid på jobbet.

Igår var det en riktig bra dag.
Var först på gymmet och körde ett styrkepass och sen en lång promenad. Och det känns idag. Kände egentligen redan igår innan jag slutade jobba att träningsvärken började komma. Värst är det i bröst musklerna och baksida lår och rumpa. Men träningsvärken visar resultat på min träning :)

Men igår blev det 20300 steg och det är kanon!
Min mamma tipsade mig en sida på nätet som man kan omvandla aktiviteter till steg. Så jag skrev in 40 minuters styrketräning och det blev omvandlat till 6300 steg. Och det gör gårdagens resultat ännu bättre.
Kan rekommendera den sidan till er som är nyfikna på att kolla.
http://www.stegraknare.se/omvandla

Nu ska jag svida om till jobbar kläder och snart kila till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar