Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 15 april 2012

Underbar söndag

Kom hem från min mor för ca en timma sen.
Har vart en lugn och skön för- och eftermiddag.
Sovmorgon och en lång frukost och bara slapp sen åkte vi in till Sollentuna centrum och shoppade nya skor till min bror och jag passade på att köpa mig en jacka. Tänkte lägga upp en bild lite senare på den.
En perfekt jacka att gå ut och gå i men även att ha på sig annars oxå nu under våren när det blåser och kanske regnar en skvätt och då passar den till hösten oxå.

Fick även med mig hem en annan stegräknare som både är mindre och som har ett lock så det är stängd hela tiden så man inte kan råka nollställa den utan anledning som jag kan göra med den jag har nu.

Har funderat och funderat. Nu är det dags att riva alla murar och ta tag i saker å ting. Och där med basta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar