Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 14 april 2012

Helg underbara helg!

Sitter just nu på tåget upp till Sthlm för en tripp till min mor som fyller 47 år imorn. Men ska även fira min lillebror som fyller 16 på tisdag.
Men blev inte som vi hade tänkt oss idag, mamma ringde och väckte mig och sa att vi inte skulle ta bilen för det hade kommit ca 1dm snö i natt.
Och nu när man tittar ut genom fönstret är jag glad över att vi tog tåget för jag hade inte velat åka bil med mina sommar däck i detta snö slask.

Har inte blivit någon träning alls denna vecka. Ångest ja, men har satsat på välmåendet i första hand. Haft huvudvärk till och från hela veckan och även om jag haft mina brillor på så.
Men bättring blir det nästa vecka. Har även denna vecka boostat mig med extra motivation och energi så.

Hur har ni det? Snö & slask eller fint väder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar