Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 15 april 2012

Äntligen kväll.

Just som rubriken säger så känns det skönt att det börjar bli kväller så man kan gå och lägga sig om en stund. Känner mig trött i kroppen och ser fram emot morgondagen för att det är vardag och åter dags för jobb.
Men även är det snart ny vecka och åter dags att ta tag i saker å ting!

Imorn blir det promenad med grannen, får passa på nu innan dom flyttar :) så då blir det riktig premiär för jackan och även stegräknaren :)
Har tänkt att ha på mig stegräknaren varje dag för att se hur mkt steg jag får ihop på en vecka. Hur många steg tror ni det blir?

Jackan som jag köpte hade jag på mig när vi gick ner till affären och handlade lite och den är guld. Och känns toppen som stadium medlem att det var rabatt på den. Så 799:- kostade den.
På bilen ser innerfodret blått ut med det är lila :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar