Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 8 april 2012

Såååå trött!

Men idag känns det inte som att det spelar någon roll för jag har redan bestämt mig för att ta en jätte lång promenad. Känns som man kan behöva det i påsk tider.

Hur känner ni för allt godis? Lockar det er eller inte.
Mig är det inte så mkt godis som lockar utan snarare maten och drycken. Men påskhelgen är snart över och då slutar jag med min penicillin kur så då får jag återgå till gymmet igen :)

Btw så testade jag en klänning som jag köpte i höstas nån gång. Vet inte om jag lagt om nån bild på den men kunde iaf inte ha den när jag köpte den (lite därför jag köpte den med).
Men igår så tog jag allt på mig den och ha den kan jag allt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar