Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 8 april 2012

Hur underbart är det inte?

Idag har det vart en helt underbar dag. Solen har stått högt uppe på den blåa himlen och man har verkligen kunnat njuta till fullo!
Och som jag tänkt så tog jag en lång promenad idag, även om jag ville gå lite längre men det kan jag ta imorn :)
Hade även stegräknaren på mig idag med och blev ändå lite överraskad över resultatet men det blev ändå 10921 steg. Nu ska jag slänga ihop en sallad och steka på lite kött så vi får lite mat i magarna!

Hoppas ni har en mysig påsk!!
Men jag är redan trött på att som har med påsken att göra :) så det är skönt att vardagen kommer igång snart och jag får ju snart träna ordentligt igen.
Är verkligen taggad på gymmet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar