Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 6 april 2012

Påsk väder!

Har dammat av min stegräknare och tog på mig den när jag och grannen tog vår vanliga promenad.
Men vilket väder! Vi fick nästan kisa för att se vart vi skulle ta nästa steg för att komma någon vart i detta blötsnö oväder. Men vi kom runt hela rundan, var nog tur att vi tog på oss mössorna på dagens promenad. Det behövdes verkligen, blåste lite grann när vi gick nere förbi hamnen och runt vattnet.
Men det var skönt!
Och tack vare stegräknaren så är den promenaden + en liten tur till Konsum + att jag fick gå och hämta min mans nycklar hem på hans gym eftersom jag var så smart att jag inte hade med mig mina så blev det över 10 000 steg iaf.

Nu blir det lite chill i soffan och kanske tar en bio ikväll. :)
Vad ska ni göra ikväll? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar