Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 3 april 2012

Det här är bara början!

Rubriken får säga sitt.
Det känns som att detta är bara början. Men för mig gör det ingenting!!!

Har inte bloggat på ett tag nu. Det är inte så att jag inte velat eller så.
Men har ärligt inte haft mkt att skriva om.
Nu är det en ny vecka, en ny månad och nya tag..
Ska ta tag i allt med andra ord.

Har/ är sjuk, men äter penicillin nu så det ska väl bli ordning på mig med.
Men efter fyra veckors förkylning så var det dags för att bli frisk så jag kan få träna som jag vill och ska göra. Och i och med att jag vart tok sjuk nu sista veckan så har maten blivit av banan så att säga.
Så nu nya tag..

Var ute på promenad på förmiddagen med min granne, vi gick inte hela rundan som vi brukar gå eftersom jag inte vill ta ut mig för tidigt. Men tog på min stegräknaren som legat och dammat i ett skåp och den visade 5500 steg iaf. Så det är rätt skönt.

Nu ska jag strax svida om till jobbar kläderna och packa ner min matlåda och göra mig klar för jobbet.
Det ska bli skönt att jobba igen efter att ha legat inne i flera dagar.

Hur har ni haft det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar