Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 11 april 2012

Åhhh

Blev inte alls nå gå till gymmet igår! Och inte idag heller. Imorn känns det som att jag kommer tvinga mig själv, borde vara överlycklig att få börja träna igen efter fyra veckors förkylning och en 10 dagars penicillin kur.
Igår skyllde jag på allt som gick att skylla på, dåligt väder, det är kallt och så vidare. Och idag har jag så fruktansvärt ont i huvudet, hade visserligen ont i huvudet igår med men det kom senare på kvällen.
Men imorn blir det att flexa lite från jobbet och bums till gymmet! Punkt slut! Blir ett konditions pass imorn har jag bestämt.

Nu ska det vara slut på alla ursäkter och nu är det åter dags att ta tag i problemet!!
Hejja mig!!
Dessutom måste jag in på proteinbutiken och köpa mer protein så jag klarar mig.

Imorn ska jag dessutom fika och kolla på film med min svägerskas dotter. Det är något att se som belöning efter gymmet :)

Men nu ska tant sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar