Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 21 april 2012

Hej och hå!

Tog igen mig med grymt mkt sömn i natt iaf. Sov nästan 12 timmar och det förtjänade jag.
Idag vankas det 30 års kalas i Eskilstuna. Det ska bli trevligt att träffa många av dom igen.
Så nu är ju frågan vad man ska ha på sig. Vet inte om jeans passar eller inte.

Igår tog vi det verkligen chill och det var lagom. Och idag blir det chill fast kalaset. Måste nu ställa om mig till natt skift så jag klarar av morgondagens natt pass, inte för att jag tror det kommer vara några problem eftersom jag är ett natt djur.
Imorn blir det lång promenad igen eftersom jag inte kan träna med ny gaddade arm så då är det bäst att man gör något iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen och få i mig något att äta.

1 kommentar:

  1. Kul att se hur du hela tiden jobbar på och sliter på ett sunt sätt :)

    men du, när man nygaddar sig sådär tycker jag att vi kan få se hur det blev! ;)

    SvaraRadera