Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 23 april 2012

Dagens

Ja dagens promenad är avklarad! Dygnsur av svett är jag så nu blir det en dusch. Det märks att det börjar bli varmare i luften och även fullt av pollen oxå. Funderar lite på att kolla om det är dags att öka dosen på mina mediciner redan.

Funderade nu om det är så att ifall jag ska kolla ifall jag får samma resultat som jag fick på vågen efter förra veckas träning om jag bara tar promenader denna vecka och ingen styrka eftersom tattueringen är under läkning. För förra veckans resultat vart helt okej enligt mig eftersom jag inte alls var jätte strikt med kosten.
Men det visar sig :)

Summan av mina steg från min första vecka med stegräknaren blev:
72901 steg
Så undra hur det blir denna vecka? :)

Nu dusch sen fixa lite käk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar