Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 23 april 2012

Jag är vaken!

Vaknade strax efter två av att min man skulle gå till jobbet. Och det gjorde mig inget, klockan skulle ändå ringa en kvart efteråt. Jag låg och drog mig en bra stund innan jag klev upp och klädde på mig och gjorde mig i ordning. Så nu sitter jag här och taggar inför en promenad med grannen och hennes dotter. Ska bara smörja in gaddningen sen är jag redo.

Idag startar vecka två med stegräknaren. Hade inte på mig den varken fredagen eller lördagen men igår hade jag det och jag gick inte så mkt. Fram och tillbaka till konsum och sen på jobbet under natten så blev strax över 5600. Men nu är det en ny vecka och nya utmaningar :)

Sitter oxå och funderar på vad jag ska äta ikväll, det lutar åt kyckling iaf! Får ta och handla lite efter promenaden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar