Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 30 april 2012

Pustar ut en skvätt

Halv ligger i soffan och chillar en skvätt. Efter ett tolvtimmars pass i natt på jobbet så är jag ledig fram till tisdag kväll så jag kan chilla lite :)
Och sen har jag nyss vart och kört en timmas pass på gymmet.
Nu har jag ju kommit igång med träningen igen så idag körde jag igång med mina vanliga vikter igen och det känns. Det känns eftersom jag är fortfarande lite skakis i musklerna men det känns på ett bra sätt, mycket bra sätt :)

Men det blir nog sängen för min del när som helst. Lite trist eftersom det är så fantastiskt fint väder ute. Men får hoppas att solen skiner när jag vaknar igen, då blir det en promenad :) får se om grannen vill med på en tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar