Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Fick nästan ångest när jag vaknade idag. I köket stod en vas med tio rosor. Jag som hatar alla hjärtans dag. Men min man är sååååå söt och köper rosor iaf.. :)

Ska strax äta och kolla lite på tv. Var nyss och handlade lite mat. Fick en grov ångest i affären, där har dom lagt fram alla bakelser och kakor med massa hjärtan på och massa socker framför näsan på mig. Men efter en stunds tittande på allt så gick jag stolt därifrån. Inget socker för mig inte!! Här blir det bara nyttigheter :)
Kändes bra att inte "råka" stoppa ner något i korgen som sedan "råkar" hamna i min mun! Tummen upp för mig eller snarare JAG vs. SOCKER 1-0!

3 kommentarer:

  1. Du kan verkligen vara stolt och nöjd! Jag har tyvärr fallit för frestelserna i form av gelehjärtan mm både på jobbet och hemma... Nästa år kanske :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite uppskattning från mannen! :) Och duktig du är som står emot!

    SvaraRadera
  3. det är det enklaste knepet. Köper man det inte så äter man det inte. Finns det inte så stoppas det inte i munnen :)

    SvaraRadera