Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 13 februari 2012

Tankeflod!

Sitter nu och tittar på Sofias Änglar. Finns väl inte ett program utan att tårarna bränner i ögonvrån..
Det är skönt att dom kan skapa en viss lycka till familjer som behöver hjälp.

Det blev inge gym imorse, var såååååå trött.
Men imorn ska jag bara dit. Får helt enkelt sova längre på eftermiddagen istället.
Måste tagga till inför min första träning på fredag med PT Camilla.
Men det kanske blir åtminstone en timmas PW på bandet. Jag vill ju så gärna komma igång nu när jag vart och fått en kost plan som jag ska hålla och då fattas det bara träningen. Och jag känner i hela kroppen - Nu Jävlar!

I fredags så köpte jag ju nya träningskläder. Jag är skit nöjd, men jag tömde nog mitt klädkonto rätt snabbt haha! :) Men det var ändå sånt som jag behövde. Har ni några andra tips på vad man behöver när man tränar så säg till. Jag är öppen för förslag.
Mina nya skor ---> Länk
Mina nya tränings t-shirts ---> Länk ( en rosa och den som visas i länken )
Min nya sport bh ---> Länk ( blev två, en vit och den som visas i länken )

Har i övrigt setat och planerat lite. Har bestämt mig att mitt alkohol intag ska ligga på Noll fram till 1 Juni med ett undantag nu i mars för att vi ska på kryssning. Och sen ska jag ha en ätar dag i månaden där jag får äta med måtta visserligen men då ska jag få äta vad jag vill och vad jag är sugen på i lagom mängd. Annars så ska jag hålla mig till min kost och träning!
Hur låter det tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar