Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 17 januari 2012

Nya tag!

Vart den sämsta bloggaren på sista tiden! Ber om ursäkt för det. Men nu är det ändringar på det! :) 

Ett nytt och och nya tag!
Nu gäller det. Detta ska bli MITT år så det bara sjunger om det.
I slutet av förra året så velade jag fram och tillbaka om många val i mitt liv.
Och för ett par dagar sen så tog jag tag i det.
Jag mailade till en kostrådgivare och fått en tid för ett möte. Ska till henne på onsdag nästa vecka.
Det känns riktigt nervöst. Men har bestämt mig att jag ska nå mitt mål under detta år och det kommer jag göra. Men hjälp av rätt kost och träning så fixar jag detta.
Är ni där och stöttar mig?

Var på en promenad i halkan i söndags. Blev ingen riktig PW men det var skönt att komma ut iaf.
Det behövde jag verkligen och hade med mig det bästa sällskapet oxå. :)

Men nu är det Handboll som gäller för hela slanten!

2 kommentarer: