Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 21 januari 2012

Lördag, en helt klart undebar dag!

Jag är en kvinna med många järn i elden just nu.
Jag lagar mat, bloggar och kollar på handbollen samtidigt. Och jag måste säga att det funkar. Ett öga på vardera ställe!

Vart på en riktigt skön promenad idag med Anna, blev en timmas rask promenad i halkan och det var riktigt skönt! Känner mig nöjd! Och sen gick vi tillbaka hem till mig och drack kaffe och kolla på ny resa till Thailand!
Åhhhh vad jag längtar tillbaka!

Eftersom jag ska till en kostrådgivare på onsdag så har hon bett mig skriva matdagbok från onsdag-söndag denna vecka. Och usch, vad min mat inte ser bra ut. Speciellt tider men även usch vad socker jag stoppat i mig. Så det ska bli så skönt att ta tag i detta med hjälp, för det känns verkligen som jag behöver hjälp. Jag vill ju verkligen ändra på min livs-stil på bästa sätt. Och sen är det bara dags att komma igång med träningen på fullt allvar!

Imorn ska jag jobba natt men har bestämt mig att jag ska ut på en timmas rask promenad innan! Det ska bara bli det! Dags för själv-diciplinen igen!

Till middag blir det, ugnstekt potatis, lövbiff och beasås! :)

2 kommentarer:

  1. HejaHeja Tessan! Det Fixar du! Säg bara till om du vill ut o gå så hänger ja gärna på!

    SvaraRadera
  2. Även om det känns hemskt, visst är det ändå lite kul med kostregistrering? Att faktiskt få se vad det är och hur mkt man stoppar i sig? :)

    SvaraRadera