Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 31 december 2011

Nu är detta snart slut!

tråkigt nog så är detta år snart slut.
Det har vart en riktigt bra år. Nya vänner, nya händelser och ett nytt liv skulle man kunna säga!

Min viktnedgång har vart nr 1 detta år.
Och det kommer vara prio ett det kommande året oxå. För jag har bestämt mig för att under år 2012 så kommer jag nå mitt mål med råge.

Ikväll blir det middag för oss två här hemma och sen får vi se vart världen tar oss.
Det kommer nog bli kanon! Jag vet att det kommer bli det!

Och till er mina vänner!
Vad har ni för förväntningar och drömmar om 2012?

Gott nytt år på er!!!

3 kommentarer:

  1. HEJ HEJ...
    Hoppas att du hade ett bra nyår och att du fått en bra start på året.. själv har jag varit sjuk nu en vecka och är fortfarande dålig =/
    Imorn börjar jag med soppor.. kramar till dig :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska också nå mitt mål under 2012! Tjoohoo!!:)

    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  3. vad duktig du har varit och tack för din fina kommentar!

    nu är jag tillbaka och mer redo än nånsin! hur går det för dig?
    kram

    SvaraRadera