Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 2 december 2011

TGIF

Tanken var ju att åka till Eskilstuna idag för att shoppa lite träningskläder och bara sukta efter nya fina kläder.
Men när jag väl vaknade av grannens pipande ykande cp hund så kände jag att jag inte orkade.
Och sen var de verkligen svårt att somna inatt så klockan blev nästa halv fyra innan jag la mig..

Men sen när man har setat på Stadium.se så blir man ju bra sugen på mkt träningskläder. Men även treäningsredskap och maskiner. Man kanske skulle fixa till ett ordentligt hemma gym!?
Fast då kanske man blir helt hemma kär och aldrig går ut. Men det skulle vara rätt skönt och kanske till och med billigt i längden :)
Dom hade till och med en crosstrainer för 3999:- om man köpte den online.. Helt okej va?

Nää nu känns det verkligen som jag inte har så mkt att prata om så..

2 kommentarer:

  1. Tack! Man är så sjukt dålig på att ge sig själv lite creed alltså.

    MEN jag känner dock att december är en hård månad att gå ner i vikt, med tanke på alla traditioner och festligheter MEN sunt förnuft och i lagom mängd ska det nog bli bra (i slutändan). :)

    SvaraRadera
  2. Vist vore de tnajjs med ett hemma gym.. men ött att ha ett gymkort och komma hemifrån då och då åxå :)
    kram

    SvaraRadera