Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 5 december 2011

Jaha, då var det kört!

Den där så kallade skiten som ramlar ner från himlen i vintertid kom i år oxå.
Tycker den gott hade kunnat vänta till julaftons morgon att ramla ner och sen smälta bort på nyårs dagen. Men som det ser ut nu så lär vi ju få ha kvar skiten till Juni. Skulle då inte förvåna mig ett skit.. Jag bara HATAR snö!!

Klockan börjar närma sig sov dags ( egentligen för länge sen eftersom jag jobbar förmiddag denna vecka ) men som vanligt så kommer jag på den briljanta iden om att färga håret så sent som möjligt :)
Men nu sitter jag med färgen i håret och bara väntar tills klockan ska slå till 23,30 så jag kan skölja ur skallen. Sen får vi se hur fläckigt jag lyckades få de. Jag glömmer alltid bort hur tjockt hår jag har.
Men älskar färgen, har haft den förut. Helt klart en färg som jag känner att det är JAG! :)

I Helgen som var så vart det lite shopping. Hör och häpna, jag köpte en ny jacka eftersom den som jag har drunknar jag i. Och jag kunde köpa medium! Den andra jackan jag har hemma är Herr Large.
Så jag är nöjd som katten, Ska se till att fixa en bra bild på jackan så ska ni få se mitt kap!
Blev även lite nya träningskläder, det var ändå ett måste! Så nu är jag nöjd, nu är det bara att ta sig till gymet kvar. Och även en tur till Ikea blev det, men köpte ändå bara det som vi verkligen behövde!

Även idag så blev det lite shopping, en julklapp och sen en sväng på Ikea! :)
Men även en julklapp till mig själv! :) En tassimo! Älskar´t!

Nä nu är det snart dags för att skölja ur färgen! Får se om jag kan ta en bild redan innan jag slänger mig i sängen och lägger upp! :)
Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar