Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 2 december 2011

Att det ska vara så svårt!

Jaa det är inte så svårt egentligen, men det handlar nog mest om vilja.
Det är sova jag pratar om.

Hade ju utbildning med jobbet idag. Brandutbildning. Riktigt intressant måste jag säga.
Det fick mig att börja fundera själv på hur man har det hemma med brand risker och sin egen säkerhet om det väl skulle hända det som inte får hända.
Och sen fick vi testa på att släcka med filt och släckare.

Dagens höjdpunkt var faktiskt att vi fick sluta tidigare.. För nu är det helg liksom. Och vem gillar inte helg?
Men nu är frågan om vem som har lust att ta en fika med mig i Eskilstuna imorn (idag). Äh har inga problem att fika själv men alltid roligt att ha lite sällskap! :)

Har ni planer för helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar