Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 15 augusti 2011

Dagarna 6-13 på Cambridge kuren

Har verkligen inte haft möjlighet att uppdatera bloggen på hur många dagar som helst och det ber jag om ursäkt för.

Dag sju var det dags för första vägningen och jag kan lova att jag var nervös hela dagen. Men när jag väl kom dit och dom få minuterna man var där så var jag lugn.
Resultatet från första veckan blev:
-1,7 kg
-0,75 kg kroppsfett
Tyckte att det var helt okej för att vara första veckan.

Resten av dagarna har gått bra, värst är faktiskt helgerna.
Helgen som nu har varit så var vi hos Klas syster i Värmland och dom grillade och åt som hästar medan jag drack Loka och tittade på :)
Men det är ändå okej, jag är inte hungrig mest sugen och det är det jag måste komma bort ifrån men det gör jag nog.

Idag är det dag 13 och jag känner inge alls. Inte ens hungrig då det är dags att ta mina shakes. Men det är ju kanon tycker jag.
Imorn är det dags för vägning igen och jag är nog lika nervös inför denna vägningen. :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar