Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 8 augusti 2011

Dag 6 på Cambridge Kuren.

Redan dag sex? Shit vad tiden går fort..
Men det har ju vart en helt fantastiskt bra dag idag.. Idag fyller jag år.. Hela 26 år så jag ska väl inte klaga! :)

Men även så har det gått hur bra som helst hela dagen.
Vaknade upp pigg som en lärka redan 20 minuter innan klockan ringde idag, kan ha varit lite födelsedags nerver för jag vaknade en minut efter det klockslag som jag är född på!
Men idag har jag inte alls haft några hungerkänslor alls. Har druckit rikligt med vatten jämt under hela dagen och kvällen. Har sjukt mkt energi men ibland kan den där korta stubinen komma fram och då vill ja knappt känna mig själv men det går över lika fort som den tändes nästan.
Men eftersom det är min födelsedag så kunde jag inte hålla min borta från smörgåstårtan som var kvar från igår så det fick bli en liten bit iaf. Jag kunde inte motstå det på min egen födelsedag..
Men visst efteråt så fick jag lite dåligt samvete så då tog jag karln med mig och gick en liten promenad, blev inte en lång men bara jag visste att jag hade bränt ett par kalorier så var jag nöjd med det.

Frukost kl 08,00 - Jordgubb
Lunch kl 13,00 - Mango
Middag kl 19,30 - Choklad
( smörgåstårtan åt jag runt 17,00 tiden )

Imorn är det redan dag sju och det är vägning. Sticker direkt efter jobbet faktiskt.
Jag är nervös och helt sprallig. Jag vill bara att tiden ska gå hur fort som helst :)

Men nu blir de sova för det är jobb och vägning som sagt!

1 kommentar: