Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 16 augusti 2011

Dag 14 på Cambridge kuren.

Fick inte bli någon vägning idag.
Jag är inte den smartaste i alla lägen. Inte idag iaf. Jag stressa runt hemma och hade meddelat jobbet att jag kunde bli lite sen idag och for i väg till Eskilstuna för att väga mig.
Men efter halva vägen kände jag att det var nog bäst att dubbel kolla vilken tid hon öppnade idag, hon som har tisdagar är nämligen ledig så det var en annan tjej som skulle ha öppet idag= andra tider. Och det var bra att jag hade tagit kort på tiderna med mobilen och att jag dubbel kollade för jag fick vända igen.
Idag öppnade hon 15.00 och jag som trodde att det var 14.00.
Men imorn så åker jag in iaf för då vet jag att hon öppnar 14.00.

Annars har även denna dag rullat på.
Har faktiskt lyckats sitta bredvid när folk har ätit mosbricka haha.

Jag är nu mera känd som hon som sitter bredvid och dricker Ramlösa :)

Skickat från min iPhone

6 kommentarer:

  1. Hej jag har nyss hittat hit via en anna blogg, jag kör slanka.
    Jag börja med cambridge men fick känning av min gluten.
    Jag blir intresserad av mango är det pulver el bars?

    SvaraRadera
  2. hej hej =)
    kikar in med lite pepp.. vet att det behövs då jag själv lever på pulver just nu!
    pepp pepp

    SvaraRadera
  3. Tja! Äter du bara tre gånger om dagen? och vad är det du äter? har försökt hitta det, vad innebär cambridge?
    Jag kör nutrilette deras shakes.. fast idag fuskade jag =( men 2 veckor har gått och jag ser redan stor skillnad!

    kör hårt!

    SvaraRadera
  4. ha jag läser jag med!
    hoppas att allt blivit bra efter krocken i vintras.

    kram

    han som körde er till sjkh.

    SvaraRadera
  5. Det går bra här.
    Ser fram emot uppdatering från dig.

    KRAM

    SvaraRadera