Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 7 augusti 2011

Dag 5 på Cambridge kuren

Idag är det dag fem och inte alls långt kvar till första vägningen! Längtar otroligt mkt. Längtar nog mer efter att få se hur mkt min fett procent i kroppen har gått ner än vad vågen kommer visa. Fast det är kul med båda resultaten.

Idag firade jag mig med min släkt eftersom jag fyller år imorn. Jag fick sitta och titta på när alla andra åt smörgåstårta och kakor men även det gick bättre än vad jag förväntade mig. Klarade till och med av att baka en sockerkaka utan att hungern kom smygande.

Idag blev det lite bättre mat tider än igår.

Frukost kl 10,00 - Jordgubb
Lunch kl 16,00 - Choklad
Middag kl 20,00 - Mango

Så imorn känner jag på mig att det kommer bli en helt fantastisk dag, inte bara för att jag fyller år utan det kommer bara bli det!

Ni som läser min blogg och framför allt läser om mig och min Cambridge kur vad tycker ni? Kul att läsa? Vill ni ha något mer? Berätta för mig så förbättrar jag inläggen. :)

Skickat från min iPhone

1 kommentar: