Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 7 augusti 2011

Dag 4 på cambridge kuren

Förlåt för den dåliga uppdateringen under helgen!

Igår var det dag 4.
En helt okej dag i allt. Hade knappt någon hunger känsla alls i kroppen och var väldigt rastlös.
Men under kvällen så var vi på Å-festen i Eskilstuna för att se Kapten Röd. En helt underbart bra spelning på tal om ingenting.
Men samtidigt så känner jag att min stubin är bra kort bland fulla människor och ibland för små saker.

Men tog en sovmorgon så blev lite udda mat tider för mig.

Frukost kl 12,00 - Mango
Lunch kl 17,00 - Choklad
Middag kl 20,30 - Jordgubb

Tack vare att jag känner mig rastlös så tror jag verkligen att jag är i fett förbränningen plus att kroppen vant sig till en viss del av det låga kalori intaget.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar