Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 5 augusti 2011

Dag 2 på cambridge kuren

Igår var det dag 2 på kuren och fy fan på ren svenska. Det var nog det värsta jag varit med om. Grinig och allmänt matt och yr i huvudet hela dagen. Det var nog bland den värsta dagen i mitt liv.
Började redan på morgonen. Svårt att komma upp de har jag varje dag men denna dag var det ännu värre. Var hungrig redan från start. Och det är ju det värsta att vakna upp och vara as hungrig och sen inte få äta på ett par timmar. Men jag har ju verkligen bestämt mig för att klara av det här utan att ge upp och det ska jag bara göra!

På jobbet så var jag allmänt borta i huvudet.
Trött till max och trodde att jag nästan skulle somna stående om jag fick chansen.
Men har man klarat av en mardrömsdag så kanske dom andra blir bättre tänkte jag hela tiden.
I foldern jag fick med mig när jag skrev in mig där så fanns det en sida som beskrev hur kroppen skulle reagera dag till dag. Och jag tror att min dag två var som dag tre för beskrivningen passade in så bra..
Men det som gäller är att dricka mkt vatten. Mitt tipps är att dricka kolsyrat vatten för det mättar mer än vanligt vatten.

Frukost kl 08,00 - Choklad
Lunch kl 13,00 - Jordgubb
Middag 18,00 - Mango

Jag hade ju inte provat mango när jag skrev om dag ett men shit pommesfritt vad god den var..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar