Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 5 augusti 2011

Dag 3 på cambridge kuren.

Oj oj kan man känna sig piggare än mig idag?
Förmodligen lite grann men inte mkt eller? :)
Idag är det dag tre och jag känner mig så pigg, så fräch och glad. Kände verkligen att jag hade energi i kroppen! Och det var energi jag verkligen behövde. Trodde nästan livet var ute igår. För usch så jag mådde.
Men det är en bra dag idag.. och då passar det perfekt för att ta hit ett par kompisar och fira mig lite grann. Har ju den äran att fylla år på måndag.

Frukost kl 08,00 - Choklad
Lunch kl 13,00 - Mango
Middag 18-19,00 - Jordgubb

Men eftersom jag mår så bra som jag gör idag och inte känner någon hunger alls så kanske jag hamnat i fjärde dagens steg i processen. I foldern jag fick så står det att det är fjärde dagen som förbränningen sätts igång. Eftersom jag mår bra idag som ska vara den värsta dagen så kanske jag har den turen och det är alltså från och med nu som det ska gå mkt mkt enklare! :)
Jag känner mig duktig iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar