Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 3 augusti 2011

Dag 1 på cambridge kuren.

Första dagen på kuren.
Har gått riktigt bra faktiskt.
Eftersom man ska dricka tre shake om dagen så måste jag ändå räkna ut och ta hänsyn till mina arbetstider och lägga ut dom jämt över dagen..
Så nu när jag jobbar dag denna vecka och även nästa så funkar det ju skit bra med hur jag lagt upp det idag.
Frukost kl 08,00 - en jordgubbs shake
Lunch kl 13,00 - en choklad shake
Middag ca 18,00 - en mango shake ( vet inte hur den smakar i skrivande stund så hoppas den är god )

Då ligger det ju jämt under dagen eftersom man ändå är rätt hungrig nu på kvällen och efter man slutat jobba så passar sex bra. Man skulle ju till och med lägga sig och sova efter den.. haha!

Men det kändes rätt jobbigt runt tio-tolv idag. Då var jag rasande och hungrig som ett as. Men när klockan var ett så skulle ja ju äntligen få äta. Men då var jag inte lika hungrig längre, hade förmodligen hinkat en del vatten och det är ju rätt mättande. Men hällde i mig den och såg nöjd och glad ut! :)
Det svåra kommer vara hemma hos farmor ikväll. Äta sill och potatis för att inte tala om att dom ska grilla sen. Men jag är ju inte den bästa på att planera så nu fick de båda krocka med varann.. Klas får äta åt mig med för jag är verkligen TAGGAD!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar