Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 3 augusti 2011

Cambridge = mitt nya liv!

Hann inte riktigt med att blogga igår..
Men nu så kommer det! :)

Mitt nya liv skrev jag om igår. Och det startade idag.. Över förväntan så har det gått bra.
Mimmi följde med mig igår så jag fick arslet ur vagnen.
"-kan hon så kan jag!" hade jag sagt till mig själv och igår var de min tur..

Så vi knallade in på  Vikt & Hälsa.
Dom kör cambridge där.. eller jag skrev in mig och började med det idag.
Har funderat på den kuren länge men ändå inte tagit mig för det riktigt. Delvis för att det är rätt dyrt och har inte hittat någon här hemma i Strängnäs som säljer.
Men Mimmi har ju redan kört två veckor och hon har ju klarat det galant så nu är det min tur! :)
Där fick jag iaf info om kuren (mkt bra info), vägas, mätas och så kollar dom fett procent i kroppen.
Även om mina resultat inte såg så fagra ut så vet jag att dom kommer att förändras..
Jag är skit taggad om jag ska vara ärlig. Och nu har jag verkligen taggat till ordentligt så jag vill verkligen lägga ut dom pengarna på det.. Mår ju inte bra med den övervikt jag står på nu!
Så nu har jag satt upp min målvikt och det är den jag kommer eftersträva.

Har funderat mkt på en sak.
Ifall jag ska skriva om hur varje dag känns? Hur jag "kämpar" och hur jag känner mig för varje dag som går.. Och dessutom lägga upp resultaten för varje vägning och mätning som jag går på!
Är det intressant tro?
Fast jag tror jag kommer göra det ändå! Lite för min egen del oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar