Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 23 januari 2011

Yes!

Har nyss kollat på handbollen. Sverige spelade riktigt bra idag. Dom var glödheta.. :)
Men har oxå insett för varje match jag kollat på hur jävla mycket jag saknar handbollen. I år är det tio år sen jag blev fel opererad. Men jag är glad iaf att jag kan röra mig fritt iaf..
Men handbollen kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Ska göra mig klar för att gå och fika hos svärföräldrarna. Och lämna deras försenade julklapp.
Så lite kaffe och sällskap under söndags kvällen gör inget.

Annars så har helgen vart rätt slapp.
Men i fredags så var vi och bokade resa, så i september så åker vi och två kompisar till oss till Thailand.
Ska bli så jävla skönt, riktigt skönt! :) Så skönt så jag till och med får svära i detta inlägg.. haha lär ju göra det i många andra inlägg oxå men iaf..
Och igår så städade vi lite och sen kom Johan och Anna (dom vi ska åka med) och kollade på film med oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar