Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 24 januari 2011

1.

Sitter och funderar över den där listan som jag skrivit om. Funderar helt ärligt på om jag inte ska börja med den redan nu! Varför dra ut på det lite längre? Enbart idiotiskt! Kan ju inte bara prata om det och inte göra någe åt det.

Så Dag ett: Presentation av mig själv:

Therese Christina Axelsson heter jag. Bor i Strängnäs sedan 2,5 år tillbaka. Är Sambo med min fästman Klas. Kommer ifrån Eskilstuna från början men flyttade för kärleken och jobbet.
Har inte direkt många smeknamn, mina kompisar i Eskilstuna kallar mig Axel pga efternamnet, men det kommer från idrotten då flera med samma namn och Axelsson var för långt, men även i skolan och överallt så har det alltid vart Axel under min uppväxt. Mina vänner i Strängnäs säger Therese. Endast mina föräldrar och syskon som säger Tess eller Tessan. Gick Handel och Administration på RekarneGymnasiet med avgångs år 2004. 
Mina föräldrar är skilda sen många år tillbaka och därför har man flyttat en del men kan säga att jag är uppvuxen i Torshälla utanför Eskilstuna.
Flyttade hemifrån när jag var 21 år gammal till en etta som var perfekt för mig och billig.
Men flytten till Strängnäs var det bästa jag gjort i mitt liv. Har träffat mannen i mitt liv.

Kan förklara mig själv som lojal som människa och är nästan alltid på gott humör och har inte långt till skratt. Dom flesta säger det iaf, det gäller även min humor. Den är verkligen rätt låg om jag får säga det själv.

Det jag älskar förutom min familj och pojkvän är mina vänner, fotografera och BÖCKER. Kan köpa böcker för ca 3000 kr om året och när jag väl läser så är jag okontaktbar. Även mitt jobb är en passion i mitt liv. Jag är inte den som gillar att ta semester i onödan.

Ja, de är väl lite om vad jag är för person!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<3 Dag 1 - Presentation av mig själv.
<3 Dag 2 – Min första kärlek.
<3Dag 3 – Mina syskon.
<3 Dag 4 – Det här åt jag idag.
<3 Dag 5 – Min kärlek.
<3 Dag 6 – Min dag i detalj.
<3 Dag 7 – Mina bästa vänner. 
<3 Dag 8 – Mina passioner.
<3 Dag 9 – En perfekt helg för mig.
<3 Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
<3 Dag 11 – Mitt arbete.
<3 Dag 12 – I min handväska.
<3 Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
<3 Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
<3 Dag 15 – Mina drömmar.
<3 Dag 16 – Fula ovanor.
<3 Dag 17 – Min favoritresa.
<3 Dag 18 – Min bästa födelsedag.
<3 Dag 19 – Något jag saknar.
<3 Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
<3 Dag 21 – Min önskelista.
<3 Dag 22 – Det här upprör mig.
<3 Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
<3 Dag 24 – Det här får mig att gråta.
<3 Dag 25 – Min skoltid.
<3 Dag 26 – Mina rädslor.
<3 Dag 27 – Min favoritplats.
<3 Dag 28 – Mina favoritskor.
<3 Dag 29 – Mina ambitioner.
<3 Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar